stoltmamma90

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lollo - 17 oktober 2011 11:13

idag är de em väldig dimmig måndag :P efter en helg med spel god mat och mys film med ida hendrik och emmiii :D är det dax för skolan igen wii kul noot med aa ja de funkar snart ska hugo ner till mamma (mormor) och leka =) näää nu ska ja fixa allt =) ha en trevlig dag 


StoltMamma <3

Av Lollo - 5 oktober 2011 17:32

Sitter hemma hos ida just nu, allt gick bra på sjukhuset skööönt, väntar på att få komma hem o göra mat, börjar bli hungggrig :( postatis en god nöttkött bit o sallad sååå gott , vattnas redan i munen:( haha :p sen blir de att slappa o mysssaaaa det gillar ju mina två små <3

Av Lollo - 5 oktober 2011 12:07

Sjukhuset med min älsklade lilla lea <3 hellre kolla än vänta <3

Av Lollo - 5 oktober 2011 00:33

Jaaaa äntligen har desperate housewives börjat igen :D:D såå jävla bra fan att detta är det sista som kommer att visas FAN :( ajaa familjen sover dax att jag oxå kankse gör det :P natti natti 


StoltMamma <3

Av Lollo - 4 oktober 2011 15:39

Blää va seg man är idag dååååååå, fick nyss lite besök av älskade nelly =) så lite minder segare blev det iaf, 5 tvättar är gjorda idag så innan mitt älskade despret börjar blir det att vika tvätt wii så kul och innan de ska ja göra midda till min älskade familj vet bara inte vad det ska bli idag alltid svårt att bestämma mig hhaha ajaa dax att lägg in en maskin disk o leka med hugo innan lilla syster vaknar o ska ha mat =) alltid så mysigt att leka med sin stora pojke se om de blir lego elr hans favorit leksaker bilar :P hahha 


StoltMamma <3

Av Lollo - 3 oktober 2011 15:45

Idag fick min älskade Ida mig att åka in till staden , och klart var ju värdens bästa över glada syster med :D alltid KUL !! :D och så sprang man ju oxå på lillebror min knäpp kompisar :P så de blev en dag på stan , plus älsklingen köpte VÄRDENS snyggaste skor till mig :D tack sötnos älskar diig <3 plus hugo fick ett par riktig cool skor som moster o ida valde haha =) så nu är har en ett till par coola skor då dom andra har blivit för små :( men så är det dom växer ju med :D efter det blev det hem till ida o spela spel typ somnade där shit vad men kan bli trött av att ligga i idas säng inte igen dumt dumt dumt .. näää nu ska ja sova natti natti =)


StoltMamma <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Lite Extra

plusikassan.se

Sök i bloggen

Besöksräknare

Kategorier

Arkiv

Länkar

=)

=)

=)

=)


Ovido - Quiz & Flashcards